piątek, styczeń 31 2020

14-dniowy plan posiłków związanych z utrzymaniem czystości: 1200 kalorii

Ten łatwy w utrzymaniu, czysty plan posiłków na rzecz odchudzania obejmuje zdrowe całe jedzenie i ogranicza przetworzone produkty, aby pomóc ci wrócić do zdrowia dzięki zdrowym nawykom.

Jeśli czujesz, że twoje zdrowe nawyki przestały być aktualne, to proste przyjęcie czystego jedzenia planu posiłków może pomóc ci wrócić do nawyków żywieniowych, które pomogą ci poczuć się najlepiej. W ramach tego 14-dniowego planu diety otrzymasz mnóstwo zdrowych, pełnych produktów spożywczych - niektóre z nich przygotujesz od zera, a inne, które możesz kupić w sklepie (zobacz nasze Porady na temat czyszczenia jedzenia, aby znaleźć „najczystsze” wersje pakowanej żywności).

Posiłki i przekąski w tym planie sprawią, że poczujesz się pełen energii, zadowolony i dobry z tego, co masz na talerzu. Przy 1200 kaloriach ten dietetyczny plan posiłków spowoduje, że w ciągu 2 tygodni stracisz do 4 funtów.

Potrzebujesz wyższego poziomu kalorii? Zobacz ten sam plan posiłków z czystym jedzeniem przy 1500 i 2000 kaloriach.

Czysty plan posiłków dla początkujących Jeśli nie znasz się na czystym jedzeniu, założenie jest proste - a przestrzeganie planu posiłków (lub po prostu wykorzystanie go jako inspiracji) może jeszcze łatwiej zrozumieć, o co w tym wszystkim chodzi. Czyste jedzenie to świetny sposób na zwiększenie spożycia dobrych dla ciebie pokarmów (takich jak produkty pełnoziarniste, chude białko, zdrowe tłuszcze oraz mnóstwo owoców i warzyw), przy jednoczesnym ograniczeniu ilości rzeczy, które mogą sprawić, że poczujesz się nie tak świetnie w dużych ilościach (pomyśl rafinowane węglowodany, alkohol, dodane cukry i uwodornione tłuszcze).

W EatingWell rozsądnie podchodzimy do jedzenia czystego. Chociaż wszystkie produkty spożywcze mogą być częścią zdrowej diety, czasami trzeba po prostu zresetować i skoncentrować się na jedzeniu większej ilości zdrowej żywności, na którą możesz skąpić. Dzięki 14-dniowym pełnowartościowym posiłkom i przekąskom, ten łatwy do przestrzegania plan posiłków z czystym jedzeniem to świetny sposób na zdobycie większej ilości tych dobrych dla ciebie potraw.

Jeśli 14 dni wydaje Ci się zbyt wiele, zacznij od naszego 3-dniowego planu posiłków „Czyste odżywianie” i zacznij od tego. Po zdobyciu tego 14-dniowego planu wypróbuj nasze Wyzwanie Czystego Jedzenia przez 30 dni, w którym możesz planować jeść mnóstwo pysznych, czysto jedzących produktów, takich jak to, co znajdziesz w tym planie posiłków.

Jak schudnąć w sześć tygodni i nie być nieszczęśliwym w tym procesie

Zacznij od rzucenia diety na wypadek awarii. Lato jest (prawie) oficjalnie tutaj, co oznacza, że ​​na horyzoncie jest mnóstwo zabawnych rzeczy: wakacje, letnie spotkania i leniwe dni w parku.

A dla niektórych może to również oznaczać, że jesteś nieco ponad miesiąc od ślubu, a może jesteś druhną lub druhną dla twojego najlepszego kumpla.

Bez względu na to, co zaplanowałeś, istnieje duża szansa, że ​​Twój tok myślenia zmienił się z faktycznej aktywności na najlepszą metodę odchudzania. Dlaczego tak myślimy? Ponieważ teraz szuka sposobu, aby schudnąć w ciągu sześciu tygodni, czy możesz stracić 20 funtów w ciągu 6 tygodni i stracić kamień w 6-tygodniowym planie dietetycznym zyskuje popularność w Google.

I chociaż wiadomo, że internet kłamie, dane wyszukiwania nie.

Obecnie tysiące kobiet chce poznać najlepszy sposób na zrzucenie wagi w ciągu sześciu tygodni i osiągnięcie swojej docelowej wagi.

Chociaż nie musimy wbijać do domu (ponownie), dlaczego waga nie jest jedynym wyznacznikiem zdrowia, czujemy, że nadszedł czas, aby porozmawiać o zdrowych sposobach wprowadzania zmian w stylu życia, które mogą prowadzić do zdrowych rezultatów przez całe życie.

Zamiast skupiać się na wadze i żyć żałośnie, aby osiągnąć swoje „wymarzone ciało”, czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jakie są łatwe sposoby wprowadzania zmian - przyniosą korzyści zarówno ciału, jak i umysłowi.

Jak schudnąć w sześć tygodni - Twój zdrowy przewodnik Twoje pytanie: ile możesz stracić w ciągu 6 tygodni? Zalecana przez ekspertów utrata masy ciała wynosi około 1–2 funty tygodniowo (już i ryzykujesz zaburzeniem metabolizmu), więc niektóre kobiety mogą potencjalnie stracić około pół kamienia tłuszczu w ciągu sześciu tygodni, podczas gdy inne będą po prostu nieśmiałe.

Ale utrata tłuszczu (utrata masy ciała) jest wyjątkowa i zależy od wielu czynników. To, że ktoś na siłowni widzi wyniki szybciej niż ty, nie oznacza, że ​​nie robisz postępów. Ważne jest, aby zdawać sobie sprawę, że w skład ciała wchodzi wiele czynników.

Czy możesz stracić 20 funtów w ciągu 6 tygodni? Odnosimy się powyżej: utrata masy ciała w tym tempie nie byłaby uważana za „zdrową” przez wielu ekspertów, w tym NHS, którzy zalecają „bezpieczną stawkę od 0,5 kg do 1 kg (1 funta do 2 funtów) co tydzień”.